شرکت خودروسازی کارمانیا، در سال 1386 تاسیس شد. این شرکت، با هدف اصلی راهاندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو سواری از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم فعالیت میکند.
سالنهای تولید این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم، واقع شده است و به عنوان یکی از قطبهای اشتغالزایی، نقش موثری در استان کرمان دارد. نام این شرکت خودروسازی از نام باستانی کرمان، که کارمانیا بوده، برگرفته شده است و معنای آن محل تلاش و کار و سازندگی است.
تمرکز اساسی خودروسازی کارمانیا، بر تنوع، کیفیت محصولات، خدمات پساز فروش و رضایت مصرفکنندگان است. فروش خودرو برای کارمانیا همچون خلق ارزشهای برتر برای مشتریان و ایجاد ارتباطی بلندمدت براساس اعتماد است.
خودروسازی کارمانیا بر احترام به همه افراد و ارائه پاسخ به مشکلات آنان تأکید دارد و همواره تلاش میکند این اصل را با تعریف و اجرای مسئولیتهای اجتماعی، پیشرفت در چارچوب استانداردهای زیستمحیطی و استفاده از دانش، فناوری و تحقیق اعتلا بخشد. برآورده کردن نیاز مشتریان، شامل خدمات پس از فروش، تنوع در تولید و عرضه محصولات با قیمت مناسب از اصلیترین تعهدات کارمانیا به ذینفعانش است.
نیروی انسانی با ارزشترین سرمایه این شرکت و عامل توسعه آن است. کارمانیا میکوشد، حفاظت از این سرمایه و رشد آن را در بستر آموزش و یادگیری مداوم ممکن سازد.
چشم انداز و ماموریت
ما به عنوان یک تولید کننده خودرو با تمرکز بر تنوع محصولات، مشتری و زنجیره ی تامین خود، تعریف جدیدی از مشتری مداری ارائه کرده و مرزهای کیفیت را گسترش می دهیم. ما با ورود به بازار کشور درک صحیحی از خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود، به گونه ای که تا به حال در کشور و در این صنعت تجربه نکرده اند، ایجاد می کنیم. برای ما فروش خودرو آغاز رابطه ای بلند مدت، صمیمی و مسئولانه با خریدار است و این مهم را با تکیه بر نیروی انسانی خود به عنوان اصلی ترین داراییمان و ایجاد محیطی جذاب، صمیمی، شفاف و پرانگیزه و احترام در کار به دست می آوریم. ما برپایه حرف ها و قول های خود عمل می کنیم و با استفاده از ساختاری پویا، جوان و بروز و حفظ دانش سازمانی و حفاظت و انتقال آن این فاصله را پر می کنیم. مشتریان ما ارزش وجودی ما هستند و ما با تعهد به کیفیت، حق انتخاب و خدمات پس از فروش، خود را جزو انتخاب های برتر آن ها قرار می دهیم.
© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت خودرو سازی کارمانیا است.